وبلاگ

چطور مجری دیتیلینگ خودرو پیدا کنم؟

چطور مجری دیتیلینگ خودرو پیدا کنم؟ - blog 02

عوامل تاثیر گذار در انتخاب مجری دیتیلینگ خودرو

ابزار و انتخاب مواد دیتلینگ خودرو یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی بدنه خودرو است که باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد.برای مثال پولیش بدنه خودرو یکی از اجزای دیتلینگ است که موجب برطرف کردن تمام خط و خش های روی بدنه خودرو می شود. برای یک پولیش بدنه حرفه ای از موادی استفاده می شود که پولیش کار می تواند از طریق آن بدنه خودرو را کاملا براق نماید. برای پولیش انواع مواد و پدهای مخصوص این کار وجود دارد که انتخاب صحیح آن بر عهده مجری دیتیلینگ میباشد.

پولیش کار می تواند با بکارگیری مواد و ابزار با کیفیت هر گونه نقص و عیبی را از روی بدنه خودرو بردارد. از دیگر خدماتی که در طی دیتیلینگ خودرو انجام می شود صفر شویی است که برای انجام آن بایداز مواد با کیفیت جهت افزایش طول عمر قطعات و عدم آسیب به خودرو استفاده شود. عملیات دیتلینگ خودرو فقط شامل تعمیرات، صافکاری و رنگ کاری خودرو نیست. دیتیلینگ خودرو با ابزار کاملا مخصوص و حرفه ای انجام می شود و اغلب متخصصین این حوزه به صاحبین خودرو توصیه می کنند که هر چند وقت یکبار آن را انجام دهند تا خودرو در بهترین حالت خود قرار داشته باشد.

چطور مجری دیتیلینگ خود را انتخاب کنیم

فرآیند دیتلینگ به مراحل بازسازی و نظافت سطوح داخلی و بیرونی خودرو گفته میشود و شامل کار ترمیم رنگ, پولیش، سرامیک و ترمیم چرم صندلی و فرمان و هم چنین نصب کاور رنگی و شفاف ضد خش محافظ بدنه خودرو نیز میشود. نقش مجری دیتیلینگ شما تشخیص زمان و انتخاب روش مناسب جهت خودرو شما خواهد بود.

 

پس در کار دیتلینگ مهمترین مرحله,انتخاب مجری دیتیلینگ خودرو برای خودروی شماست.مجری بروز که با بکارگیری ابزار بروز و حرفه ای دنیای دیتیلینگ نتیجه صد درصد بهتری در انتها کار به شما ارائه دهد. بکارگیری مواد مناسب باعث افزایش طول عمر قطعه و عدم آسیب به رنگ خودرو و همچنین تمیزی و ماندگاری بیشتر خواهد بود. البته در دیتلینگ فقط به نظافت خودرو توجه نمی شود بلکه علاوه بر شستشو,افزایش طول عمر قطعات,ترمیم,عدم آسیب مجدد نیز مورد توجه قرار میگیرد. با توجه به تنوع مارک و کارایی گوناگون مواد دیتیلینگ ,فقط مجری میتواند مواد مناسب خودرو شما را از بین این همه تنوع با توجه به تجربه خود انتخاب کند. مجموعه کاراکسسوری میتواند در انتخاب مجری دیتیلینگ خودرو به شما کمک کنید.

یکی دیگر از مواردی که در دیتیلینگ خودرو به آن توجه می شود استفاده از کاور محافظی بدنه خودرو می باشد. استفاده از کاور محافظ (PPF) بدون مواد شیمیایی مضر موجب محافظت از رنگ و بدنه شده و قابلیت خود ترمیمی را نیز دارا میباشند.نقش این کاورها در مقاومت بدنه خودرو در مقابل آسیب های فیزیکی و شیمیایی بسیار مهم است. از دیگر بخش هایی که در دیتلینگ خودرو بسیار به آن توجه می شود، سرامیک خودرو است, سرامیک بدنه خودرو در ظاهر و جذابیت خودرو تاثیر بسیار شگرفی دارد. جنس پلیمری که در بدنه و روی رنگ استفاده می شود پلیمر مایعی است که موجب تثبیت رنگ بر روی بدنه خودرو می شود.

انواع پوشش های سرامیکی خودرو را با کیفیت های مختلف میتوان مشاهده کرد. تاثیری که پوشش سرامیکی بر روی بدنه خودرو می گذارد این است که تا حد بسیار زیادی موجب می شود رنگ ماشین عمیق تر مشاهده شود و علاوه بر این موجب می گردد که گرد و غبار بر روی بدنه خودرو جذب نشده و خودرو را در برابر ضربه های نچندان شدید محافظت کند و از هر گونه رنگ پریدگی خودرو جلوگیری کند.

پس در انتخاب مجری دیتیلینگ خودرو خود وقت بزارید و به او اعتماد کنید, قطعا او تجربه نصب و اجرای صدها و یا هزارها اجرای متفاوت را داراست و نکات طلایی دیتیلینگ خودرو را میداند و بهتر از هر شخص دیگه به شما کمک خواهد کرد.

برای مشاهده و خرید انواع ابزار دیتیلینگ خودرو بر روی لینک زیر کلیک نمایید

https://caraxessories.com/shop/category/ابزار-دیتیلینگ/

دیدگاهتان را بنویسید