فقط چند کلیک تا افتتاح شعبه‌ی آنلاین کسب‌و‌کارتان فاصله دارید. شما به عنوان فروشنده حقیقی یا حقوقی می‌توانید همه‌ی کالاهایتان را در کاراکسسوری به‌فروش برسانید.

فرآیند شروع کار
ثبت‌نام در پنل فروشندگان
ثبت کالا و درج قیمت
فروش و کسب درآمد

کاراکسسوری یک فروشگاه آنلاین «Marketplace» است که با هدف ارتقا کیفیت و تنوع لوازم جانبی خودرو تاسیس شده. ما به دنبال برترین تولیدکنندگان و واردکنندگان معتبر هستیم تا بتوانیم نیازهای بازارهای داخلی را به نحو احسن با کمترین هزینه‌ها برطرف سازیم.

ارسال‌های عادی و اکسپرس منظم، پنل کاربری ساده و در عین حال کاربردی، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی مناسب از مهمترین قابلیتهای کاراکسسوریه ،همچنین دریافت حداقل کمسیون فروش از دیگر مزایای فروش در کاراکسسوری و مهمترین ویژگی برای ساخت و راه اندازی فروش آنلاین در کاراکسسوری میباشد.

۱. با ارسال درخواست ارتقا سطح کاربری به فروشنده، کاربر کلیه مفاد این قرارداد و شرایط استفاده از کاراسسوری را می پذیرد.

۲. هر ایرانی دارای سن قانونی که تخصص و دانش کافی برای ارائه محصولات قابل فروش در کاراکسسوری را داشته باشد؛ می تواند درخواست ارتقا سطح کاربری را ارسال کند.

۳. کاربران باید توجه داشته باشند که صرفا برخورداری از شرایط فروشنده شدن حقی برای درخواست کننده ایجاد نمی کند و کاراکسسوری برای پذیرش درخواست فرد مخیر خواهد بود.

۴. مراحل فروشندگی به این صورت است که پس از عضویت در سایت کاراکسسوری، کاربر با پذیرش کلیه قوانین بخش فروشندگان سطح کاربری خود را به فروشنده ارتقاء خواهد داد. فروشندگان موظف هستند مدارک اعلام شده در پیشخوان کاربری خود را همراه با بارگذاری نسخه اسکن و امضا شدن تمامی صفحات این قرارداد به همراه وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی و متعلق به صاحب امضا این قرارداد برای کاراکسسوری ارسال کند. (مدت زمان بررسی درخواست، ۷۲ ساعت کاری می باشد.).

دیدگاهتان را بنویسید