وبلاگ

محصولات تبلیغاتی کاراکسسوری

محصولات تبلیغاتی کاراکسسوری

امروزه بسیاری از تولیدکنندگانی که در زمینه فروش وسیله های خودرو فعالیت می کنند مایل هستند از محصولات تبلیغاتی استفاده نمایند. محصولات تبلیغاتی کاراکسسوری، در طرح های کاربردی و دسته بندی های متنوعی انجام می شود. شما می توانید هر یک از مدل ها و طراحی های متنوع محصولات تبلیغی را برای فروش بیشتر سفارش دهید.

دقت داشته باشید که پیش از خرید انواع محصولات تبلیغی باید به خوبی ساختار محصولات را مورد بررسی قرار دهید و قیمت آنها را بررسی کنید تا بتوانید بر اساس بودجه و عملکرد محصول یکی از انواع آنها را خریداری نمایید.

محصولات تبلیغاتی کاراکسسوری با استفاده از بهترین متریال ها و طبق استانداردهای کاراکسسوری تولید می شوند. در واقع شما می توانید کیفیت آنها را پیش از خریداری بررسی کنید و سپس تعداد مشخصی از آنها را سفارش دهید. برخی از انواع محصولاتی که به عنوان محصولات تبلیغاتی خودرو شناخته می شود عبارت است از:

1. آفتابگیرهای مگنتی شیشه جلو خودرو با آرم تبلیغاتی

یکی از بهترین اکسسوری هایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی تولید می شود آفتابگیرهای مگنتی شیشه جلو خودرو می باشد. پرده های آفتابگیر مگنتی با طرح های مختلف از جمله طرح های شاد کودکانه قابل تولید هستند. این نمونه از اکسسوری ها برای افرادی که بچه دارند بسیار جذاب خواهد بود.

با نصب این پرده ها در قسمت شیشه پشتی ماشین جذابیت خاصی برای کودکان فراهم می شود و در عین حال که از نور خورشید در امان می مانند جذابیت خاصی نیز برای آنها خواهد داشت.

2. پرده آفتابگیر مگنتى جیب دار

یکی از دیگر پرده های آفتابگیر با طرح هایی برای بزرگسالان نمونه های جیب دار می باشد. این نمونه از پرده های آفتابگیر کارایی بیشتری دارند و در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند. برخی از پرده های آفتابگیر مگنتی که دارای شیشه جانبی خودرو هستند دارای طرح ابر و خورشید می باشند.

مشاهده و خرید انواع پرده و آفتاب گیر خودرو

2. پرکننده های چرمی خودرو

یکی دیگر از محصولات تبلیغی خودرو پر کننده های چرمی هستد که در فاصله بین صندلی و کنسول خودرو نصب می شوند. تنوع مدل و رنگ در این محصول باعث شده که به یک محصول کاربردی برای تمامی خودرو ها تبدیل شود.

مشاهده و خرید انواع پر کننده های کنار صندلی

3. جیب نظم دهنده

جیب های نظم دهنده برای نگه داشتن وسیله های خودرو یکی از دیگر محصولات تبلیغاتی می باشند. این وسیله به صورت افقی و عمودی تولید می شود. باید بدانید که نمونه افقی و عمودی با یکدیگر فرق دارند و در جهت مشخص شده ای بر روی صندلی نصب می شوند. شما می توانید هر یک از آنها را در تعداد مشخص شده ای به عنوان هدیه تبلیغاتی خریداری کنید.

4. پیش بند کار مخصوص دیتیلرها با آرم تبلیغاتی

پیش بندهای کار که مخصوص کار دیتیلرها می باشد همراه با جیب مخصوص تولید می شود. این پیش بندها را بسیاری از افرادی که کار دیتیلینگ خودرو انجام می دهند نیاز دارند. بنابراین می توانید آنها را به عنوان محصولات تبلیغی با لوگوی کسب و کارتان سفارش دهید.

5. کاورهای تعمیرگاهی

یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی کاورهای تعمیرگاهی محافظ صندلی خودرو آرم دار و بدون آرم می باشند که در رنگ بندی های متنوع تولید می شوند.

6. کاورهای محافظ

کاور لاستیک و زاپاس با آرم مخصوص شما یکی از دیگر محصولات تبلیغاتی کاراکسسوری است که در رنگ بندی های متنوع و با هزینه مناسبی تولید می شود. چادرهای ضد آب یکی از دیگر محصولات پوشش دهنده تبلیغاتی هستندکه می توانید آنها را بدون آرم و آرم دار سفارش دهید. کاور های محافظ حیوانات نیز یکی دیگر از کاورهای مراقبتی می باشند که به عنوان محصول تبلیغاتی تولید می شوند.

مشاهده و خرید انواع محافظ و کاور صندلی

7. سطل زباله و قلاب آویز خودرو

سطل زباله مگنتی و قلاب آویز لوازم داخل خودرو بدون آرم و آرم دار یکی از دیگر محصولات تبلیغاتی کاراکسسوری است که در رنگ بندی و اندازه های متنوع تولید می شود. این سطل ها در خودرو کارایی بی نظیری دارند.

این قلاب ها برای افرادی که نمی خواهند لباس هایشان درون ماشین چروک شودانتخاب مناسبی خواهد بود.

قیمت محصولات تبلیغی خودرو

هزینه ای که شما برای تولید هر یک از محصولات تبلیغی پرداخت می کنید، به مدل و تعداد هدایا بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت می توانید به واتساپ و دایرکت اینستاگرام کاراکسسوری مراجعه نمایید و یا با شماره های تماس این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید