وبلاگ

انواع عایق دمپینگ stp

انواع عایق دمپینگ stp - 2D7B5F82 8D8F 4FE7 B6F2 20BD08FE114C

آشنایی با انواع عایق دمپینگ stp

در برخی از مواقع ممکن است که شما زمانی که در خودرو نشسته اید صدای کارکرد خودرو موجب آزار و ناراحتی تان شود. در این صورت بهتر است که یکی از انواع عایق دمپینگ stp را یر روی خودروی خود نصب کنید. در واقع برخی از افراد با اینکه سیستم صدای خوبی بر روی ماشین شان دارند، اما کیفیت صدای پخش شده از اتومبیل آنها مناسب نیست.

دمپینگ کردن خودرو یکی از بهترین راهکارهایی است که سبب می شود تا کیفیت صدای پخش شده خودروی خود را بهبود ببخشید. فرایند مربوط به دمپینگ کردن شامل نصب نمودن ورقه های متنوع روی خودرو می باشد. شما باید به خوبی این ورقه ها را نصب کنید تا کیفیت پخش صدای خودرو را بهتر نمایید.

 

انواع عایق دمپینگ stp

متریال های با کیفیتی را برای تولید انواع عایق دمپینگ stp به کار می گیرند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که عایق اتومبیل دارای 4 کارکرد مهم و همزمان است که عبارتند از:

  • عایق رطوبتی
  • عایق صدا
  • حرارتی
  • لرزش گیر

ورق های دمپینگ را به طور معمول با استفاده از روکش های آلومینیوم تولید می کنند که البته پلیمر یکی دیگر از متریال های تولید عایق دمپینگ است.

متریال های ورق های دمپینگ وارداتی می باشند و دارای مواد شیمیایی مضر نیستند. با توجه به این مسئله که اصلا آتش نمی گیرند آنها را به عنوان ورق های غیر قابل اشتعال می شناسند. شما می توانید با خیال آسوده ورق های دمپینگ را در بخش های مختلف خودروی خود نصب کنید.

نصب ورق های عایق صدای stp

  • یکی از ویژگی های مهمی که هر یک از ورق های دمپینگ دارد این است که چسبی هستند. به همین دلیل به راحتی در هر بخش خودرو که شما مایل باشید می توانید آنها را بچسبانید.
  • هر یک از روزنه ها را به خوبی و در کمترین بازه زمانی می توانید با این ورق ها بپوشانید.
  • با استفاده از ورق های دمپینگ، می توانید تمامی بخش های خودرو را به خوبی پوشش دهید.
  • سقف خودرو، درب خودرو، کف خودرو و …. با استفاده از این ورق ها به خوبی پوشیده می شوند.

زمان نصب این ورق ها باید به خوبی دقت داشته باشید که تمامی مراحل را با دقت طی کنید. در واقع باید بهتر است که نصب ورق های دمپینگ را به افراد حرفه ای بسپارید.

انواع عایق دمپینگ stp

برای خرید انواع عایق دمپینگ stp باید به خوبی ویژگی های کلی این ورقه ها را بشناسید. در این صورت می توانید ورق های دمپینگ را با خیال راحت در هر یک از بخش های متنوع خودروی خود نصب نمایید. برخی از اصلی ترین ویژگی های کلیدی که ورق های دمپینگ دارند عبارت هستند از:

1. ابعاد هر یک از ورق های دمپینگ 50 در 75 می باشد. این ویژگی ورق ها نشان دهنده این است که شما به راحتی با هر ورق می توانید بخش مورد نظر را به طور کامل پوشش دهید.

2. ضخامت هر یک از ورق های دمپینگ حدود 1.8 میلی متر می باشد. با وجود ضخامت کمی که دارد کارایی بی نظیری از خود نشان می دهد.

3. جنس ورق ها از فویل آلومینیوم می باشد که نسوز هستند. در تمامی بخش های ورق ها می توانید فویل آلومینیوم را مشاهده کنید.

4. بیشترین کاربردی که هر یک از ورق های دمپینگ دارند در قسمت درب خودرو است. اما با این وجود بسیاری از افراد در بخش های دیگر این ورق ها را نصب می کنند.

5. ورق های دمپینگ خودشان چسب دارند. به همین دلیل به چسب اضافی نیاز نخواهید داشت.

جهت خرید و سفارش انواع عایق صوت و صداگیری به فروشگاه کار اکسسوری مراجعه نمایید.

عایق دمپینگ stp
عایق دمپینگ stp

دیدگاهتان را بنویسید