وبلاگ

راهنمای خرید انواع عایق صداگیری

عایق بندی و صداگیری خودرو

خرید انواع عایق صداگیری

برای بهبود تجربه رانندگی بدون سر و صدا با خودروی تان می توانید وسیله های متفاوتی را خریداری کنید،حتی صدای پخش خودرویتان را زیاد کنید!

انواع عایق مخصوص صوت و صداگیری

انواع عایق مخصوص صوت و صداگیری از جمله وسیله های هستند که برای آرامش جهت رانندگی استفاده می شوند

عایق مخصوص صوت و صدا گیری از جمله اقدامهای کاربردی و مهمی هستند که به آرامش شما جهت رانندگی کمک می‌ کنند. سیستم استریوی خوب اگر روی ماشین خود داشته باشید می توانید ساعت های طولانی رانندگی آسانی را با صدای مناسب انجام دهید. همچنین عایق های مخصوص خودرو زیباسازی درونی خودرو را افزایش می دهند. در برخی از مواقع امکان دارد که سر و صدای جاده، باد و موتور بسیار زیاد باشد. به طوری که شما قادر نخواهید بود با همراهان خود صحبت کنید.

خرید انواع عایق مخصوص صوت و صداگیری

خرید انواع عایق مخصوص صوت و صداگیری

این مسئله موجب می گردد که به فکر یک عایق مخصوص صوت خودرو خود باشید. استفاده از  عایق فوق العاده مفید است. انواع عایق مخصوص صوت و صداگیری می ‌توانند در تمامی قسمت های کابین خودرو نصب شوند. همچنین شما می توانید در قسمت سقف و بدنه این عایق ها را مورد استفاده قرار دهید. به طور معمول فرآیند مربوط به عایق صدا را از قسمت درب خودرو شروع می کنند. این مسئله موجب می ‌شود که سر و صدا کاهش پیدا کند. همچنین آکوستیک خودرو در این صورت بهبود بخشیده خواهد شد. از آنجایی که بلندگوهای هر یک از سیستم های صوتی خودروها روی درب نصب می گردد عایق این بخش موجب افزایش کیفیت صدا می گردد.

انواع عایق موجود در کاراکسسوری را اینجا ببینید.

انواع عایق مخصوص صوت و صداگیری

انواع عایق مخصوص صوت و صداگیری

مزایای استفاده از عایق صداگیر

در ادامه به مزایای استفاده از عایق صدا برای خودرو پرداخته ایم :

دمپینگ خودرو صدای موجود جاده را کاهش می دهد

اگر اغلب در جاده هایی با ماسه و سنگ ریزه رانندگی می کنید یا از بزرگراه های پر سر و صدا عبور می کنید ، دمپینگ های خودرو می توانند این صداهای موجود در جاده را کاهش دهد یا کاملا از بین ببرد. با این کار آرامش بیشتری خواهید داشت و بهتر می توانید صدای سیستم صوتی خودر ا بشنوید.

دمپینگ ماشین ، صدای موسیقی را تقویت می کند

استفاده از عایق صدا باعث شفافیت صدای ضبط خودرو می شود. دیگر لازم نیست صدای ضبط خودرو را زیاد کنید و صدای آن را بیشتر از سر و صدای ترافیک بالا ببرید. نه تنها به موسیقی کمک خواهد کرد ، بلکه فایل های صوتی و تماس های تلفنی نیز صدای بهتری خواهند داشت.

حفظ حریم خصوصی با عایق صدای اتومبیل

اگر نمی خواهید دیگران در جاده آنچه را که گوش می دهید بشنوند ، عایق کاهش صدای خودرو از خروج صدا به بیرون جلوگیری می کند. بنابراین اگر راغب نیستید دیگران صدای موسیقی شما را بشنوند یا متوجه سبک موسیقیی که گوش می دهید شوند و یا اگر از طریق بلوتوث موبایل به ضبط خودرو متصل شده اید و تماس مهمی را می خواهید پاسخ دهید، عایق به شما کمک خواهد کرد.

انواع عایق آماده نصب

کاراکسسوری برای خودروی شما عایق های مخصوصی را بصورت آماده نصب تولید و ارائه کرده، بیشترین تنوع جنس و مدل با بهترین عملکرد مخصوص قسمت های مختلف خودروی شما که فقط کافیه اون رو تهیه و نصب کنید.

۱-عایق نمدی دو لایه

دمپینگ عایقبندی و صداگیری اتاق و بدنه

دمپینگ عایقبندی و صداگیری اتاق و بدنه

۲-عایق فومی پشت چسبی

دمپینگ عایقبندی و صداگیری اتاق و بدنه

دمپینگ عایقبندی و صداگیری اتاق و بدنه

۳-عایق فومی با روکش آلومینیوم

دمپینگ عایقبندی و صداگیری اتاق و بدنه

دمپینگ عایقبندی و صداگیری اتاق و بدنه

۴-عایق های دمپینگ stp

راهنمای خرید انواع عایق صداگیری - 0E1FA96B E312 4C46 8EAA F6CD5219211A

فیلم های آموزشی در پیج اینستاگرام قرار داده شد و همچنین از طریق دایرکت و یا تلفن مجموعه میتوانید سوالات خود را مطرح کنید.

برای مشاهده و خرید انواع عایق های خودرویی بر روی لینک زیر کلیک نمایید
اینجا

دیدگاهتان را بنویسید