وبلاگ

بهترین کفپوش چرمی سه بعدی برای خودروی من

بهترین کفپوش چرمی سه بعدی برای خودروی من - blog 01

بهترین کفپوش چرمی سه بعدی برای خودروی من

انتخاب کردن بهترین کفپوش سه بعدی برای خودرو یکی از مهمترین دغدغه های افراد به شمار می رود. کفپوش های سه بعدی به شکل قالب در کف خودرو پهن می گردند. از نظر نفوذ و تاثیر مایعات و کثیفی ممانعت جدی به عمل می ‌آورند. مزیت آنها سر نخوردن در قسمت کف خودرو می باشد. فاکتورهای زیادی را شما زمان انتخاب کفپوش مناسب خود را باید در نظر بگیرید.

بهترین کفپوش سه بعدی چرمی

بهترین کفپوش سه بعدی چرمی

کفپوش های سه بعدی دارای چهار مدل میباشند

۱- کفپوش سه بعدی لاستیکی

۲-کفپوش سه بعدی چرمی گلدوزی

۳-کفپوش سه بعدی تافتینگ

۴-کفپوش سه بعدی ترکیبی

نحوه انتخاب کفپوش سه بعدی

در انتخاب بهترین کفپوش چرمی سه بعدی برای خودرو عوامل زیادی مانند جنس، طراحی و غیره اهمیت دارند. چرا که این عوامل به طور پیوسته با پای سرنشین خودرو در ارتباط هستند. جنس هر یک از انواع کفپوش های سه بعدی خودرو باید چرمی و پلاستیکی باشد. کفپوش های سه بعدی خودرو به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارند، به عنوان یکی از بهترین کفپوش های خودرو شناخته می شوند. به طور قالبی کف خودرو را کاملا می پوشانند و از نفوذ مایعات، خاک و غیره به کف خودرو جلوگیری می‌ کنند.
شیارهای درون کفپوش های سه بعدی موجب افزایش اصطکاک بین کفپوش و مایعات ریخته شده خواهد شد. حرکت سیالات زمان رانندگی با استفاده از این کفپوش ها کاهش پیدا می‌ کند. مایعات ریخته شده روی کفپوش های سه بعدی با استفاده از شیار ها به بخش انتهایی مخزن راهی می شوند. به همین دلیل از کثیفی کفپوش پیشگیری خواهد شد. هر یک از کفپوش ها بر اساس تکنولوژی ساخت سه بعدی، ظاهری جذاب و شیک دارند. علاوه بر تسهیل شستشو آنها زیبایی منحصر به فرد و خاصی را به خودروی شما می بخشند.

ویژگی های کفپوش سه بعدی

اگر شما قصد خریداری یکی از انواع کفپوش سه بعدی را دارید باید به خوبی ویژگی ‌ها و نکاتی که مربوط به این کفپوش می باشد را بشناسید. برخی از مهمترین ویژگی ‌های کفپوش های سه بعدی عبارت هستند از :
1. شیارهای هدایت
شیارهای هدایت مایعات روی این نمونه کفپوش ها به کار گرفته شده است. بر همین اساس شما باید به خوبی این نوع شیارهای کفپوش های سه بعدی را بررسی کنید.
2. قابلیت شستشو
قابلیت شستشو و نظافت یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات مربوط به کفپوش های سه بعدی می باشد. شما به راحتی می توانید پس از هر بار کثیف شدن، کفپوش ها را بشویید و تمیز کنید.
3. ظاهر زیبا
ظاهر زیبای کفپوش های سه بعدی به عنوان یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات این کفپوش ها شناخته می‌ شود. شما با استفاده از کفپوش های سه بعدی، زیبایی بی نظیری را به خودروی خود می بخشید.
4. مقاوم در برابر لغزش
مقاومت کفپوش های سه بعدی در برابر لغزش از دیگر ویژگی ها و مشخصات این کفپوش ها به شمار می رود. جهت تولید کفپوش های سه بعدی از مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده‌ اند. بر همین اساس شما طول عمر زیادی از این کفپوش ها دریافت می کنید.
5. مقاومت کفپوش سه بعدی در برابر شکستگی
مقاومت بالای کفپوش ها در برابر شکستگی و استحکام بی ‌نظیر آنها از دیگر ویژگی‌ هایشان به شمار می‌ رود. در برابر تغییر فرم این نمونه کفپوش ها مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهند.

مزیت های کفپوش سه بعدی

لبه بلندی را برای کفپوش های سه بعدی طراحی کرده ‌اند تا از پخش شدن گرد و خاک جلوگیری کنند. کفپوش های سه بعدی خودرو یک انتخاب مناسب برای خودروهای شخصی هستند. در حال حاضر مزیت های بی شماری نسبت به دیگر کفپوش ‌های بازار دارند. این کفپوش ها به دلیل کارایی بیشتر و همچنین مقاومت و ظاهر زیبا تر احساس خوبی به سرنشینان خودرو می دهند.

شما می توانید بین مدل ها و رنگ بندی های متنوع کفپوش های سه بعدی یکی از آنها را که مناسب تر است انتخاب کرده و خریداری کنید.

۱-کفپوش های سه بعدی لاستیکی

جنس این کفپوشها از پلاستیک فشرده ضد خش و ضد آب میباشند، و بصورت قالبی مطابق الگوی خودروی شما تولید میشوند.

 

کفپوش سه بعدی اتاق

کفپوش سه بعدی اتاق

۲-کفپوش چرمی سه بعدی گلدوزی 

جنس این مدل کفپوش ها از چرم مصنوعی گلدوزی شده میباشد و دارای ظاهری زیبا با تنوع در طرح و رنگ میباشد، که باعث شده طرفدارهای خاص خود را داشته باشد،ما در کاراکسسوری برای هر نوع خودرو با طرح و رنگ دلخواه کفپوش داریم، و شما کاراکسسوری عزیز میتوانید با توجه به تریم داخلی و به سلیقه خود کفپوش مخصوص خودروی خود را اینجا سفارش دهید.

كفپوش چرمى سه بعدى اتاق وراکروز ix55

کفپوش چرمى سه بعدى اتاق

۳-کفپوش سه بعدی تافتینگ

جنس این کفپوش از موکت فشرده میباشد.

کفپوش موکتی تافتینگ

کفپوش موکتی تافتینگ

۴-کفپوش سه بعدی ترکیبی

کفپوش ترکیبی شامل کفپوش چرمی گلدوزی و کفپوش موکتی میباشد.

کفپوش سه بعدی ترکیبی

کفپوش سه بعدی ترکیبی

برای مشاهده و خرید انواع کفپوش خودرو بر روی لینک زیر کلیک نمایید
https://caraxessories.com/shop/category/کفپوش/

دیدگاهتان را بنویسید